Subject: Emnerevisjon MPEMAS (tidligere MPEHOV)
From: [email-masked]
To: [email-masked]
Date: Wed, 14 Dec 2005 15:12:24 +0100

Til ansvarlige for fagene på IPT

                                                Ullandhaug 14.  desember
2005

                  REVISJON AV INSTITUTTETS STUDIEPROGRAM
                    OG EMNER FOR STUDIEÅRET 2006 ? 2007

Vi er i gang med den årlige revisjonen av instituttets studieprogram og
emner. Arbeidet er fordelt på flere aktører på institutt,  fakultet og på
institusjonsnivå.  Det er satt opp en kjøreplan med fordeling av ansvar og
oppgaver med frister som sikrer at det endelige studietilbudet er ferdig
registrert i FS innen 1. april.  Instituttledelsen har lagt til rette for
samhandling mellom instituttets faglige ansvarlige og
instituttadministrasjonen. I denne samhandlingen bes du som faglig
ansvarlig om å bidra på følgende måte:

1.    Revisjon av studieprogram
      Snarest mulig og senest 10. januar:
      Vennligst send melding pr. mail til Terje Frøiland om du har planer
      om å avslutte eksisterende emner / opprette nye emner / slå sammen
      emner /splitte opp emner.
      Mal for opprettelse av nye emner sendes etter dette til de som
      trenger det.

2.    Revisjon av studieemner
      Snarest mulig og senest 10. januar:
      Dersom ditt emne skal fortsette uten noen endringer, bes du sende
      melding om dette pr. mail til:
·     Anita Malde  for emner knyttet til bachelor, årskurs og ph.d. -
program
·     Inka Langer for emner knyttet til masterprogram

      Snarest mulig og senest 18. januar:
      Dersom du ønsker endringer knyttet til et emne, bes du ta
      papirutskrift av den emnebeskrivelsen du får tilsendt som vedlegg til
      denne mailen. Skriv inn endringer med rød penn, dater, signer og
      lever til:
·     Anita Malde  for emner knyttet til bachelor, årskurs og ph.d. -
program
·     Inka Langer for emner knyttet til masterprogram

Har du spørsmål knyttet til dette arbeidet, bes du ta kontakt med:
·     Anita Malde  for emner knyttet til bachelor, årskurs og ph.d.?program
(tlf. 31704 - rom E306)
·     Inka Langer for emner knyttet til masterprogram ( tlf. 31728 ? rom
E307)

Svein M. Skjæveland
Instituttleder

(See attached file: MPEHOV-bokmål.doc)(See attached file:
MPEHOV-engelsk.doc)(See attached file: MPEHOV-nynorsk.doc)