Subject: Fw: Nye fag (fwd)
From: Svein M Skjaeveland <[email-masked]>
To: "fevang.hans" <[email-masked]>
Cc: Reidar Bratvold <[email-masked]>, Terje Froiland <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jan 2006 20:11:38 +0100 (MET)

Hans Jacob,

Reidar Bratvold skriver nedenfor:

   Som tidligere nevnt så håper jeg Fevang fyller ut endringsskjema for de
   to IØRP fagene som inngår slik at de blir registrert at disse (MIN100 og
   MIN110) nå skal tilbys på engelsk.  Jeg hadde satt pris på om du kunne
   få Fevang til å bekrefte dette.

Kan du vennligst gjøre det?

Svein

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 9 Jan 2006 18:08:47 +0100
From: [email-masked]
To: [email-masked]
Subject: Fw: Nye fag

Svein

Er det kanskje mer passende at du tar dette opp med din kollega Fevang?

Terje
----- Forwarded by Terje Frøiland/TN/ADM/HIS on 09.01.2006 18:07 -----

              Reidar
              Bratvold/TN/VIT/H
              IS                                                         To
                                        Terje Frøiland/TN/ADM/HIS@HIS_A
              09.01.2006 15:45                                           cc
                                        [email-masked]
                                                                    Subject
                                        Nye fag

Terje,
Vedlagt finner du utfylte skjemaer for det to nye fagene jeg har ansvar
for.  Håper utfyllingen er "akseptabel."

Som tidligere nevnt så håper jeg Fevang fyller ut endringsskjema for de to
IØRP fagene som inngår slik at de blir registrert at disse (MIN100 og
MIN110) nå skal tilbys på engelsk.  Jeg hadde satt pris på om du kunne få
Fevang til å bekrefte dette.

Takk, Reidar
------------------------------------------------------------------------------
(See attached file: REGISTRERING AV EMNER-2006 - MPEXXX.doc)(See attached
file: REGISTRERING AV EMNER-2006 - MPEYYY.doc)