Subject: Re: PetEngMgmt
From: [email-masked]
To: Svein M Skjaeveland <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Date: Fri, 4 Nov 2005 10:08:47 +0100

Det er greit at jeg er ansvarlig for spesialiseringen.

Planen du ber om er en del av det oppdaterte studieprogrammet jeg sendte i
forrige email.  Der er det en oversikt over programmet (fag, tid, SP).  I
beskrivelsen av enkeltkursene står faglig ansvarlig for hvert kurs, dvs meg
for MPE XXX og MPE YYY, Hans Jacob for MIN 100 og MIN 110, jeg, du og Hans
Jacob for MPEMAS.

Trenger du noe mer eller noe på en annen form?

Reidar
--------------------------------------------------------------------------

                                                                       
             Svein M                                                   
             Skjaeveland                                               
             <[email-masked]>                                          To
                                       Reidar Bratvold                 
             04.11.2005 10:05          <[email-masked]>         
                                                                        cc
                                       "Tore T. Wiig" <[email-masked]>
                                                                   Subject
                                       Re: PetEngMgmt                  

                                                                       

                                                                       

Reidar,

Det er fint. Men jeg trenger en plan for spesialiseringen som jeg må sende
til Tore og Kvalitetsutvalget før møtet på f.k. mandag. Det er en
oppstilling av fag, vekttall og forelesere slik dere ble enige om i går.

Er det greitt for deg å være faglig ansvarlig for spesialiseringen? Det
innebærer nok ikke så mye arbeid i praksis, men du må stå opp for
spesialiseringen i orienteringer, sørge for timelærerne og bry deg med å
skaffe masteroppgaver, f.eks. via timelærerne.

Svein

*[On Fri, 4 Nov 2005, [email-masked] wrote:]

Date: Fri, 4 Nov 2005 09:25:53 +0100
From: [email-masked]
To: [email-masked]
Cc: [email-masked]
Subject: PetEngMgmt

Svein,
Bare for å bekrefte noe av det vi snakket om igår:

Jeg er innstilt på å undervise 10SP MPE XXX Decision Analysis samt å ta
ansvar for MPE YYY Oil & Gas R & R i en prof. II stilling dersom det blir
nødvendig.  Som tidligere diskutert vil en del av MPE YYY (~50%) måtte
dekkes av eksterne timelærere (Statoil, OD, ...).

Reidar
--------------------------------------------------------------------------

--