Subject: Re: Pet.Eng.Adm.
From: [email-masked]
To: [email-masked]
Cc: [email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked]
Date: Tue, 8 Nov 2005 13:11:32 +0100

Tore,
Vedlagt finner du en oversikt over personer og deres kompetanse.  Jeg
klarer ikke å få kontakt med Hans Jacob så jeg har satt sammen det jeg har
funnet for Tveterås og Per Willy Hetland (Statoil).  Sigurd Heiberg
(Statoil) er ute på reis så hans oppsummering er heller ikke komplett.
Dette er imidlertid det jeg klarer å sette sammen idag.

Når det gjelder antall studenter så bør vi vel ta sikte på 8 - 10 som
tidligere anslått.

mvh, Reidar
--------------------------------------------------------------------------

(See attached file: Kompetanseoppsummering.doc)

                                                                       
             Svein M                                                   
             Skjaeveland                                               
             <[email-masked]>                                          To
                                       Reidar Bratvold                 
             07.11.2005 19:24          <[email-masked]>         
                                                                        cc
                                       "Tore T. Wiig" <[email-masked]>
                                                                   Subject
                                       Pet.Eng.Adm.                    

                                                                       

                                                                       

Reidar,

Kvalitetsutvalget anbefalte oppstart av spesialiseringen høsten 2006. Men
Tore må ha (1) en kompetanseoversikt, dvs. de personer som skal inngå
(Sigurd, Per Willy, du, IØRP-folk...) og (2) antall studenter forventet
(vi kan gjette på 10?). Han må ha dette så fort som mulig. Vennligst send
ham det. Det er en del av saksforberedelsen til neste post.

Svein

--