Subject: Re: Fw: nestestyremøte - sakskart (fwd)
From: Svein M Skjaeveland <[email-masked]>
To: Reidar Bratvold <[email-masked]>
Cc: Arild Bøe <[email-masked]>, "Tore T. Wiig" <[email-masked]>, [email-masked], Terje Froiland <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Sep 2005 16:31:35 +0200 (METDST)

Reidar,

Følgende gjelder nå etter at jeg har snakket med Arild Bøe og Tore Wiig:

1. Vi følger standard framdriftsplan for endringer av studier slik som
    Birgitte har formulert det i email av 15.9 2005. Det betyr at saken
    sendes Utdanningsavdelingen innen 1. november med et
    oversendelsesbrev fra dekanus hvori inngår omtale av finansieringen,
    samt studieplanen. Iflg Birgitte sin email så ender saken opp i
    styremøtet den 6.12.

2. Jeg tar saken til Programutvalget for IPT den 27.9.

3. Den sendes til behandling i Kvalitetsutvalget og deretter til
    Utdanningsavdelingen med følgeskriv av dekanen, som omtalt i pkt 1.

4. Jeg organiserer en Laust og fast den 4. oktober kl 12:00 på IPT's
    lunsjrom hvor denne saken er hovedtema og inviterer med Arild Bøe,
    Tore Wiig, Hans Jacob Fevang, Ragnar Tveteraas, Frank Asche.

5. Terje Frøiland skriver oversendelsesbrevet for dekanus nevnt under
    pkt 1.

    Til finansiering har vi Reidar i prof II stilling og håper på
    strategimidler for å trekke dette i gang og fører opp stilling i
    budsjettet.

Svein

*[On Thu, 22 Sep 2005, [email-masked] wrote:]

Date: Thu, 22 Sep 2005 09:44:30 +0200
From: [email-masked]
To: Svein M Skjaeveland <[email-masked]>
Cc: Arild Bøe <[email-masked]>, Tore T. Wiig <[email-masked]>,
     Birgitte Schilling <"Birgitte Schilling"@st.notes.telemax.no>,
     [email-masked], [email-masked]
Subject: Re: Fw:  nestestyremøte - sakskart (fwd)

Svein,
Jeg snakket med Birgitte imorges for å bekrefte at vi ønsker å fremlegge
saken for styremøtet den 18. oktober slik Birgitte antydet at var mulig.
At saken ikke enda er listet som en styresak skyldes vel at Birgitte fikk
bekreftelsen først idag.

Som avtalt vil jeg oversende den oppdaterte studieplanen til Birgitte idag.
For å kunne forberede saksdokumentene innen fristen behøver hun
innstillingen fra dekanen senest mandag formiddag.

Cheers, Reidar

--